انواع پنجره دوجداره

پنجره  upvc ثابت : پنجره دوجداره ثابت معمولا حالت ثابت داردو هدف از واژه ثابت این است که پنجره باز و بسته نمی شود و به صورت ثابت در روی زوار پنجره قرار میگیرد .

در انواع پنجره upvc حداقل اتلاف انرژی وجود دارد و سرو صدا نیز به سختی از این نوع پنجره عبور میکند معمولا پنجره دوجداره ثابت با ترکیب های مدل های مختلف مانند پنجره دوجداره کشویی و… مورد استفاده قرار میگرد  قیمت پنجره دوجداره ثابت معمولا مناسب بوده و برای موارد خاصی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع پنجره upvc

پنجره دوجداره کشویی با لنگه ثابت :
 

پنجره دوجداره کشویی معمولا دارای دولنگه می باشد .این لنگه می تواند یا ثابت باشد یا متحرک . لنگه ثابت یک لنگه در حال حرکت می باشد و لنگه  ثابت نیز به صورت ثابت و بدون تحرک در یک قسمت می ایستد . این نوع مدل یکی از مدل هایی می باشد که قبلا بسیار مورد استفاده قرار میگرفته است. هرچند الان نیز به عنوان یکی از مدل های معروف مورد استفاده قرار میگرند .بیشتر این مدل با استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی ساخته می شود که از دارای کیفیت بالاتری می باشد.

 

پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک :
 

این نوع از پنجره upvc یکی از مدل های معروفی است  که بسیار مورد استفاده قرار میگرند . دولنگه متحرک می باشند یعنی شما میتوانید پنجره را از سمت چپ به راست و از راست به چپ حرکت دهید . قطعا این مدل میتواند به شما فضای بیرونی بیشتری را بدهد . چرا که در مدل لنگه ثابت شما تنها با استفاده از یک لنگه میتوانید بیرون را مشاهده کنید . اما در این مدل شما قادر هستید از دو طرف بیرون را مشاهده کنید قیمت پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک نسبت به لنگه ثابت کمی متفاوت می باشد و ممکن است کمی گران تر باشد.

 

پنجره دوجداره UPVC دو حالته :
 

پنجره upvc  دوحالته نیز به گونه ای می باشد که به دو صورت باز و بسته می شود افقی و عمودی .اگر به دنبال پنجره ای هستید این پنجره نیز همانند پنجره دوجداره کشویی می باشد البته از لحاظ باش جدن متفاوت می باشد و بیشتر کاربران بر اساس سلیقه این دو پنجره را از هم متفاوت می بینند البته یکی از مهمترین تفاوت های بین این دو این است که مدل کشویی کمتر فضا را آشغال میکند پنجره دوجداره دوحالته دارای قیمت بیش از کشویی می باشد.

 

پنجره upvc  آکاردئونی :
 

اگر پنجره دوجداره شما دارای فضایی بیش از اندازه می باشد نمیتوانید از مدل های مختلفی از انواع پنجره upvc برای آن استفاده نمایید پس قطعا این مدل بسیار مناسب می باشد . این مدل همانند درب آکاردئونی می باشد و باز و بسته شدن آن شبیه آن می باشد پنجره دوجداره آکاردئونی از چندین قطعه تشکیل شده است که این قطعات اندازه هم بوده و روی هم جمع آوری می شود . در صورتی که فضای پنجره یو پی وی سی شما زیاد می باشد این مدل بسیار مناسب می باشد.

 

 

پنجره دوجداره دو لنگه باز شو :
 

همان گونه که در ابتدای مقاله گفته شده انواع پنجره دوجدارهUpvc  دارای انواع خصوصیات نیز می باشد. بعضی از انواع پنجره upvc  ممکن است خصوصیات بیشتری داشته باشند و مزیت های خاص خود را داشته باشند و بعضی ها بر بعضی از موارد مناسب نباشند پنجره دوجداره بازشو در صورتی استفاده می شود که شما  بخواهید از محیط خارجی استفاده بیشتری ببرید . این پنجره یو پی وی سی دوجداره حداکثر فضا را در هنگام باز شدن در اختیاز شما قرار میدهد.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته