نصب پنجره دوجداره

دوام و کیفیت درب و پنجره دوجداره علاوه بر جنس و نوع، به نحوه نصب درب و پنجره دوجداره و کار نصاب بستگی دارد. چرا‌که در صورت ایجاد کوچکترین اشتباه از سمت نصاب، درب و پنجره به درستی نصب نمی‌شود و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. حال پیدا کردن نصاب درب و پنجره که با تجربه و دقیق باشد ممکن است کمی دشوار باشد؛ به همین دلیل ما امکانی را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید خیلی راحت به تمامی نصابان درب و پنجره دوجداره در شهر خود دسترسی داشته باشید. پس اگر برای تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب و نصب درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به دنبال مجرب ترین نصاب می‌گردید؛ پس اول در اینجا قیمت بگیرید و در صورت نیاز، خدمات نصب درب و پنجره دوجداره را درخواست دهید.

ویژگی و وظایف نصاب درب و پنجره دوجداره


نصاب درب و پنجره دوجداره کسی است که به وسیله ابزاری همچون پیچ بند و دلر و … عملیات نصب پنجره upvc و آلومینیوم را اجرا می‌کند. نصاب پنجره دوجداره upvc باید تجربه کافی را برای انجام کار نصب داشته باشد و برای کسب تخصص کار در کارگاه تولیدی پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم را تجربه کرده باشد زیرا نصاب پنجره upvc باید در کارگاه تولیدی همه قطعات و قسمت‌های درب و پنجره را بشناسد و به خوبی آن‌ها را فرا بگیرد تا بتواند به خوبی نصب و تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره را یاد بگیرد و انجام دهد. یکی از اصلی‌ترین خصوصیات نصاب پنجره upvc که در نتیجه کار بسیار موثر است، دقیق بودن اوست. اندازه گیری دقیق برای تولید و نحوه نصب و دادن بادخور می‌باشد که رگلاژ را تحت شعاع قرار می‌دهد و ماندگاری پنجره دوجداره را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد.

خدمات نصب پنجره دوجداره بدون تخریب


پنجره‌های دوجداره UPVC را می‌توان بر روی چهارچوب‌های سیمانی، آجری، فلری، چوبی رو سایز چهار چوب‌ها نصب کرد. به منظور نصب دقیق این پنجره‌ها، پس از آماده بودن درگاه پنجره در ساختمان‌های تازه ساخت و یا محل نصب که پنجره قدیمی تخریب شده است، به وسیله مترهای دقیق دیجیتال و یا سایر ابزار اندازه گیری دقیق، اندازه گیری می‌شود. توجه داشته باشید، فرایند نصب درب و پنجره دوجداره UPVC تاثیر مستقیم و زیادی بر روی عمر و کیفیت پنجره و درب علاوه بر متریال مورد استفاده در ساخت آن دارد.

 

قیمت خدمات نصب پنجره دوجداره بدون تخریب


قیمت نصب پنجره دوجداره چقدر است؟ هزینه دستمزد نصاب درب و پنجره دوجداره چگونه محاسبه می‌شود؟ آیا می‌توان قبل از درخواست خدمات نصب درب دوجداره از قیمت گذاری‌ها مطلع شد؟ این‌ها رایج‌ترین سوالاتی است که ممکن است در ذهن شما هم باشد. اکنون برای پاسخ به پرسش‌های بالا باید بگوییم که قیمت خدمات نصب درب و پنجره دوجداره به جنس و اندازه درب و پنجره بستگی دارد. هزینه دستمزد نصاب هم جدا باشد حساب شود. 

مراحل نصب درب و پنجره دوجداره


پاکسازی محل نصب
قرار دادن چهارچوب درب یا پنجره و تراز کردن آن و تقسیم بادخور
ایجاد سوراخ‌های مناسب در محل نصب درب و پنجره دوجداره
چک کردن یراق آلات
ثابت کردن درب و پنجره یو پی وی سی با استفاده پیچ‌های مناسب و متناسب با وزن درب و پنجره
درزبندی با استفاده از تزریق فوم و چسب مخصوص
کندن برچسب ولی بل پروفیل در قسمت‌هایی که بعد از انداختن شیشه دسترسی به آن‌ها مشکل است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته